Saturday 1 December 2012

Rasa

entah la. kali keberapa ntah aku asyik rasa macam ni je. rasa sepi, bingung, rasa tak dihargai. eh okay btw, aku buka blog ni saje la kan untuk luahkan apa yang aku rasa atau mungkin apa yang aku fikir atau apa saja yang aku boleh kongsi.

kebelakangan ni, banyak sangat masalah yang melanda. well, I do think that I should tell to Allah about my problems, butya, kadang2 terasa jugak nak express dengan cara ni. tak salah la kan? aku pon, banyak salah dan dosa dengan Tuhan. jadi, aku ni bila time2 susah baru nak mengadu pada dia, erm.. rasa macam loser je sbg seorang hamba kan. jadi Tuhan asyik hukum aku je dengan ujian2 yang datang ni. argh! apa nak buat! mintak ampun jelah.

dah, bye. sampai sini saje. Salam.

2 comments:

  1. Nobody is perfect my dear..Semua org buat salah, semua org terbuat salah tnpa disengajakan, so don't make urself down..think POSITIVE, n byk2kn berdoa pada Allah..Remember Him always...May Allah bless u my dear.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank u kakak, yup always remember Allah.

      Delete